دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه پس از حضور در گلزار شهدا نجف آباد و قرائت حمد و سوره در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد حاضر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان در این آیین پس از تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت، ابراز داشت: […]

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه پس از حضور در گلزار شهدا نجف آباد و قرائت حمد و سوره در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان در این آیین پس از تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت، ابراز داشت: مردم ما در ۹ دیماه جلوی آنهایی که در این روز طمع تکه‌پاره کردن این کشور را داشتند ایستادند. مردم استان یک روز زودتر به میدان آمدند. باید تلاش کنیم برای این مردم بزرگوار، این تکلیف مهم است برای همه کارگزاران.

در ایام دومین سالگرد شهید سپهبد سلیمانی عزیز هستیم، باید خودمان را با شاخص‌های مکتب سلیمانی گره بزنیم، آن مجاهد عارف هم به مسائل بین‌الملی توجه داشت و هم به پیرزنی که در روستا زندگی می‌کرد. ما در عرصه مدیریت نیز باید همین‌گونه باشیم.

مدیریت در دولت سیزدهم شاخص‌هایی دارد که مردم، مدیران را با آن ارزیابی می‌کنند. کسی که در این دولت خدمت می‌کند، انگار در اردوی جهادی شرکت کرده، باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشد.

دولت سیزدهم فساد ستیز است، نگاه مجموعه این دوره باید بر فساد ستیزی و شفافیت استوار باشد. باید تلاش کنیم شفافیت به تمام معنا اجرا شود. باید در همه حوزه‌ها شرایطی را فراهم کنیم که نخبه‌های مردمی بتوانند نظر دهند و همکاری کنند.

در این دولت باید به محرومین نگاه ویژه شود و شیب توجه از سمت محرومین به سایرین باشد. سرمایه‌های اجتماعی باید به حاکمیت برگردند.

کار کردن در شهرستان نجف‌آباد توفیق است. شهرستانی که قله‌های مختلف در آن فتح شده است، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم این شهر همه شاخص هستند. هر چه افتخار است در این شهرستان فتح شده است.

استاندار اصفهان در پایان ضمن تقدیر از مجتبی راعی، برای وی آرزوی موفقیت نمود و با معرفی موسی مباشری از وی به عنوان نیرویی کارآمد، بسیجی، قانون مدار، مردم دار و سختکوش نامبرد که می تواند با توجه به تجربیات ارزنده اش نقش موثری در توسعه پایدار شهرستان شهید پرور و شریعتمدار نجف آباد ایفا نماید.