مجلس آینده با ریل‌گذاری قوانین به دولت در رسیدن به دستاوردها کمک می‌کند دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان گفت: نیازها و نگاه‌های مردم به نماینده‌ای که انتخاب کرده‌اند منتقل می‌شود و نماینده مسئول پیگیری آن نیازها است. مجلس آینده باید نسبت به ساماندهی و صیانت فضای مجازی برای نسل جوان کوشا باشد. به […]

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان گفت: نیازها و نگاه‌های مردم به نماینده‌ای که انتخاب کرده‌اند منتقل می‌شود و نماینده مسئول پیگیری آن نیازها است. مجلس آینده باید نسبت به ساماندهی و صیانت فضای مجازی برای نسل جوان کوشا باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران حجت‌الاسلام محسن مظاهری تصریح کرد: اراده خدای متعال برای این نظام حاکمیت الهی است و همه انبیا و اهل‌بیت (ع) مأمور به تشکیل حکومت الهی بودند و این مأموریت پابرجا است و بر عهده همه ما است که برای رسیدن به این حکومت الهی تلاش کنیم و در دوران غیبت برای ایجاد حکومت الهی بسترسازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید عالم را برای حکومت جهانی حضرت حجت آماده کنیم، ادامه داد: با عنایت به آنچه که در روایات ما نوید داده شده که قیامی از قم در سرزمین فارس پدیدار می‌شود و رایت الهدی برافراشته می‌شود و این حکومت بنا بر روایت امام باقر (ع) زمینه‌ساز ظهور، قیام و حکومت جهانی ایشان خواهد بود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران وظیفه زمینه‌سازی ظهور امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه شریف را برعهده دارد اظهار کرد: بسترسازی برای ظهور امام‌زمان (عج) بزرگ‌ترین رسالت انقلاب اسلامی بوده و این انقلاب در دورانی که کمونیسم و لیبرالیسم بر دنیا حکومت می‌کردند خودش را از ذیل این دو خارج کرد و پرچم توحید را در عالم برافراشته کرد.

مظاهری با تأکید بر اینکه انقلاب ما دین، توحید و مکتب‌های الهی را احیا کرد، تصریح کرد: به برکت انقلاب و به لطف خدا تفکر و مکتب توحیدی را در عالم عرضه کردیم و یقیناً انقلاب ما در راستای ایجاد زمینه برای ظهور منجی و آشنا کردن عالم با موعود قدم برمی‌دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ثمره فروپاشی و شکست ابرقدرت شرق یعنی کمونیسم بود و به لطف خدا در آینده‌ای نزدیک و به ثمره این انقلاب و بیداری‌ که برای جهانیان به‌وسیله انقلاب و نهضت مقاومتی که انقلاب ایجاد کرده حاصل شده است؛ به‌زودی شاهد نابودی امپراتوری غرب خواهیم بود و جشن نابودی اسرائیل و فروپاشی آمریکا را خواهیم داشت.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی در مقابل ظلم و استکبار بود، گفت: انقلاب ما به عالم یاد داد که نباید زیر بار ظلم بروند و نباید سلطه ظالم بر دنیا چیره و مانع ظهور حجت بشود. این انقلاب بستر زمین‌خوردن مستکبرین و ظهور منجی را فراهم کرده و همه اینها به‌واسطه تفکر جهادی و بینش انقلابی است که این انقلاب به ما بخشیده است.

مظاهری با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد موانع می‌خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و سرعت حرکت ما را به سمت‌وسوی ظهور کاهش دهند، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم با سرعت به سمت زمینه‌سازی ظهور حرکت کنیم باید به اقتصاد و صنعت پویا، استقلال، خودکفایی، قدرت اقتصادی و نظامی و اقتصاد مقاومتی بیشتر در کشور برسیم.

وی با بیان اینکه دشمن در مسیر ایجاد موانع و مشکلات برای کشور ما از عوامل داخلی و نفوذ هم استفاده می‌کند، عنوان کرد: افرادی در داخل با غفلت و کوتاهی و عدم انجام وظایف خود، زحمت‌ها و عقب‌افتادگی‌هایی برای کشور ایجاد می‌کنند. مردم باید در این مسیر آگاه باشند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان گفت: باید دست در دست هم ایران اسلامی را به قله‌های عزت، افتخار و اقتدار در دنیا بخصوص در حوزه اقتصاد ببریم و در مقابل موانع دشمن و مشکلات ایستادگی کنیم؛ همه این عوامل سرعت ما را در زمینه‌سازی ظهور تقویت خواهند کرد.

مظاهری با تأکید بر اینکه ایران اسلامی یک کشور مردم‌محور و مردم‌سالار است و کاملاً توسط مردم اداره می‌شود اذعان داشت: مردم نقش مهمی در تعیین آینده خود و انتخاب مسئولان دارند و باید حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند؛ دولت و مجلس باید در خصوص انتخابات بسیار وسواس به خرج بدهند و با توجه بیشتری به ابن موضوع ورود بکنند.

وی در خصوص مشخصه‌های انتخاب اصلح و فرد شایسته مطرح کرد: باید افرادی انتخاب شوند که صالح، مؤمن، متوجه پیشرفت ایران، هدایت حرکت ایران به سمت ظهور و قله‌های اقتدار پیش ببرند؛ لذا مردم باید با انتخاب خود به این مهم کمک بکنند و پیشرفت ایران را با انتخاب صحیح خود تضمین کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان در پایان با اشاره بر ضرورت انتخابات تصریح کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و لازم است بادقت نظر، با عزم راسخ، اراده قوی و نگاه انقلابی به این موضوع نگاه شود؛ زیرا مجلس با ریل‌گذاری قوانین به دولت در رسیدن به دستاوردهای بیشتر کمک می‌کند