مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بسترسازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است و پس از انجام عملیات پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده، ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه عملیات ترمیم ریزش اتوبان شهید آقابابایی اصفهان اظهار داشت: طی شب گذشته تا صبح امروز تخلیه فاضلاب از روی لوله و تعویض لوله آسیب دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بسترسازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است  و پس از انجام عملیات پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده، ایمن‌سازی محل اجرایی می‌شود.

شیشه‌فروش بیان کرد: همچنان محور مسدود و تردد از محورها و خیابان‌های جایگزین و دسترسی‌های محلی که قبلاً توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین شده و با نصب بنر و اعلام از صدا و سیما اطلاع‌رسانی شده، انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: انجام عملیات به دلیل عمق لوله و حفره ایجاد شده، حجم فاضلاب و موقعیت خاص حادثه که در اتوبان بوده و عملا دسترسی سریع به امکانات را با مشکل مواجه می‌کرد و به دلیل ترافیک‌های اطراف از  پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: همچنان عوامل پلیس راهور جهت کنترل ترافیک، سازمان آتش‌نشانی و شهرداری منطقه جهت ایمنی محل و ارایه خدمات پشتیبانی در محل مستقر هستند.