رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی استان از رشد ۸۶ درصدی درآمدهای استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا قاسمی در این نشست درباره تغییرات بودجه استان اصفهان گفت: در این جلسه قانون بودجه کشور و اعتبارات استان اصفهان […]

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی استان از رشد ۸۶ درصدی درآمدهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا قاسمی در این نشست درباره تغییرات بودجه استان اصفهان گفت: در این جلسه قانون بودجه کشور و اعتبارات استان اصفهان در حوزه منابع و مصارف بررسی شد.

وی با بیان این که در حوزه مصارف بودجه جاری نسبت به فروردین ۱۴۰۰ ، ۲۱درصد رشد داشته ایم تصریح کرد: این استان در حوزه تملک دارایی ۳۷ درصد و در بخش درآمدها بالغ بر ۸۶ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص عدالت مالیاتی نیز خاطر نشان کرد: استان اصفهان در مقایسه با سایر استان هایی که منابع اقتصادی و درآمدی مشابهی همچون اصفهان دارند مالیات بیشتری پرداخت می کند ولی سهم کمتری از بودجه ملی دارد بنابراین الگوی تعیین میزان مالیات از وزارت اقتصاد درخواست شده و در حال پیگیری است.