انتقاد استاندار کردستان از تاخیر در آماده‌سازی پروژه‌های آموزشی/تامین زمین برای احداث واحدهای آموزشی در شهرک‌های جدید التاسیس استاندار کردستان تعلل در آماده‌سازی و اجرای پروژه‌های آموزشی در زمان مقرر و بعد از بازگشایی مدارس یا اواخر مهر را غیر قابل قبول عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی […]

انتقاد استاندار کردستان از تاخیر در آماده‌سازی پروژه‌های آموزشی/تامین زمین برای احداث واحدهای آموزشی در شهرک‌های جدید التاسیس

استاندار کردستان تعلل در آماده‌سازی و اجرای پروژه‌های آموزشی در زمان مقرر و بعد از بازگشایی مدارس یا اواخر مهر را غیر قابل قبول عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان گفت:اعتبارات دولتی در حساب سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان وجود دارد اما در جذب اعتبارات و مدیریت پروژه‌ها ضعیف عمل شده است.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه مدیران آموزش و پرورش تحویل طرح‌های آموزشی توسط پیمانکاران در زمان مناسب را با جدیت پیگیری کنند،افزود: مدیریت اجرایی این پروژه‌ها، نیازمند برنامه‌ریزی است و در این راستا آموزش پرورش باید به صورت جدی پیگیر تحقق پروژه‌ها از دستگاه‌های مربوطه باشد.

وی گفت: از اداره نوسازی، توسعه وتجهیزات مدارس و آموزش و پرورش استان انتظار می رود در زمینه اجرای پروژه‌های آموزشی و جذب اعتبارات جدیت بیشتری داشته باشد، چراکه ناتواتی در جذب اعتبار و برگشت آن ضعف بزرگی به شمار می‌رود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان