ارتش رژیم صهیونیستی در سایه تشدید بحران داخلی در این رژیم و افزایش مقاومت مبارزان فلسطینی از آغاز مانوری نظامی در منطقه غور اردن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود در بیانیه ای اعلام کرد که امروز (یکشنبه) مانوری نظامی را در منطقه غور اردن آغاز […]

ارتش رژیم صهیونیستی در سایه تشدید بحران داخلی در این رژیم و افزایش مقاومت مبارزان فلسطینی از آغاز مانوری نظامی در منطقه غور اردن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود در بیانیه ای اعلام کرد که امروز (یکشنبه) مانوری نظامی را در منطقه غور اردن آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که این مانور تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و هدف از آن بالا بردن سطح آمادگی نیروهای ارتش است.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که تمام نیروهای نظامی فعال در غور اردن در این مانور شرکت خواهند داشت.

این بیانیه افزود که این مانور از پیش برنامه ریزی شده و در چارچوب طرح آموزشی ۲۰۲۲ است.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالی این مانور را برگزار می کند که عرصه داخلی این رژیم در سایه روی کار آمدن ائتلاف راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو و اختلاف بین آنها و ائتلاف رقیب دچار شکاف و دو دستگی شدیدی است. اعطای پست به عناصر تندروی راست و دینی افراطی در کابینه نتانیاهو موجب اعتراض گسترده در درون محافل سیاسی این رژیم شده و آنها نسبت به پیامدها و عواقب آن به شدت هشدار می دهند.

در مقابل، کرانه باختری رود اردن نیز شاهد افزایش مقاومت شهروندان و مبارزان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت های این رژیم است.