پس از رفتار نامتعارف باشگاه الاتحاد عربستان در ترک ورزشگاه نقش جهان بدون انجام مسابقه تابلوهایی از شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب شده است که در این تابلو‌ها نوشته شده «هنوز هم مرد میدان حریفان هستی». به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و […]

پس از رفتار نامتعارف باشگاه الاتحاد عربستان در ترک ورزشگاه نقش جهان بدون انجام مسابقه تابلوهایی از شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب شده است که در این تابلو‌ها نوشته شده «هنوز هم مرد میدان حریفان هستی».

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه در ورزشگاه نقش‌جهان لغو شد.

این بازی در حالی برگزار نشد که همه شرایط برای برگزاری مسابقه مهیا بود و حتی دو تیم وارد ورزشگاه شدند اما تیم الاتحاد به زمین مسابقه نیامد و پس از نیم ساعت از زمان شروع بازی، ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کرد.

گفته می‌شود تیم الاتحاد به حضور سردیس شهید قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش‌جهان معترض شده و حاضر به بازی با سپاهان نشدند؛ این در حالی است که سردیس شهید سلیمانی به همراه سردیس مرحوم یاوری و مرحوم حریری چند سالی است که در نقش‌جهان وجود دارد.

بعد از اتفاق شب گذشته شهرداری اصفهان نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و ۶۰ تابلو از این شهید و قهرمان ملی را در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب کرد؛ در این تابلو‌ها نوشته شده «هنوز هم مرد میدان حریفان هستی»

البته واکنش مردم ایران و اصفهان به همین جا ختم نمی‌شود و بسیاری از کاربران ایرانی توییتر در صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار جریمه تیم الاتحاد عربستان شدند.

همچنین بسیاری از مردم برای حمایت از باشگاه سپاهان و قدردانی از شهید قاسم سلیمانی، عکس پروفایل صفحه شخصی خود در فضای مجازی را به تصویر شهید سلیمانی منقش کردند.