فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت و نمایندگان ملت قهرمان ایران، مستحکم و باصلابت در حفظ و صیانت از منابع نظام جمهوری اسلامی و منافع مردم شجاع ایرانی در خلیج فارس، تنگه هرمز و آب های فراسرزمینی، مقاوم و شجاعانه ایستاده اند و در مقابل […]

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت و نمایندگان ملت قهرمان ایران، مستحکم و باصلابت در حفظ و صیانت از منابع نظام جمهوری اسلامی و منافع مردم شجاع ایرانی در خلیج فارس، تنگه هرمز و آب های فراسرزمینی، مقاوم و شجاعانه ایستاده اند و در مقابل دشمن لحظه ای غافل نخواهند شد و در صورت هر گونه تعدی دشمن، اگر یکی بزند ده تا می خورد.

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: شهید سلیمانی که امروز از سردار سلیمانی زنده تر و پیش برنده تر شده دارای ویژگی های شایسته زیادی از جمله خستگی ناپذیری، ولایتمداری، شجاعت، با تدبیر عمل کردن، انقلابی بودن، به شدت رعایت حدود شرعی نمودن، مردمی بودن، اهل معنویت، توسل به ائمه اطهار(ع) و دفاع از مظلومان عالم است، ولی دو ویژگی بسیار مهم از سبک زندگی حاج قاسم عزیز، عبارت از «اخلاص» و «صدق» هست که خیلی برجسته و او را ممتاز نموده؛ همانگونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند این ویژگی ها دست یافتنی است، یعنی این امکان برای همه وجود دارد که به این جایگاه برسند و جوانان غیور ایرانی که آینده این مملکت متعلق به آنهاست، می توانند با تأسی از مکتب حاج قاسم، مثل او عمل کنند و ایران اسلامی را به پیش ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نقش بی بدیل حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در سکانداری کشتی انقلاب اسلامی در اقیانوس مواج و متلاطم عالم و هدایت حکیمانه و عالمانه ایشان، تصریح کرد: ملت رشید و بصیر ما دور ولایت می گردند، ما سرداران و سربازان دور ولایت می گردیم و جانمان را فدای ولایت می نماییم. ثمره مقاومت و ایستادگی و تبعیت از رهبری امام خامنه ای عزیز امروز شده اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در صحنه های فشار حداکثری جبهه استکبار که همین موضوع آنها را به شدت متعجب و سرافکنده کرده است.

وی ادامه داد: آنها از ایران قوی و مستقل هراسان هستند و به همین خاطر طرح «ایران هراسی» راه انداختند که دنیا را بر علیه ما بسیج کنند، ولی نتوانستند! ما را شدیدا تحریم نمودند ولی موفق نشدند! در همین دوره تحریم با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی و جهاد دانشمندان متعهد ایرانی دارو، واکسن، پهپاد، شناور، ناو، موشک، پالایشگاه، نیروگاه، نانوتکنولوژی و هزاران وسیله دیگر ساختیم و تولید کردیم. حالا به ما می گویند پهپاد را به فلان کشور نفروشید، مگر ما تحریم نبودیم؟! بله، ما تحریم را به فضل الهی خنثی نمودیم ، این یک موفقیت و افتخار ملی است، در هر بخشی که مطابق نظر امامین بزرگوار انقلاب اسلامی عمل کردیم به موفقیت های با ارزشی رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: امروز دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت و نمایندگان ملت قهرمان ایران، مستحکم و باصلابت در حفظ و صیانت از منابع نظام جمهوری اسلامی و منافع مردم شجاع ایرانی در خلیج فارس، تنگه هرمز و آب های فراسرزمینی، مقاوم و شجاعانه ایستاده اند و در مقابل دشمن لحظه ای غافل نخواهند شد و در صورت هر گونه تعدی دشمن، اگر یکی بزند ده تا می خورد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: حاج قاسم عزیز هر کاری که شروع می کرد قبل از انجام آن با نظر حضرت آقا مقام معظم رهبری(مد ظل العالی) تطبیق می داد، بعد با توکل بر خداوند متعال، توسل به ائمه معصومین(ع) با روحیه انقلابی، جهادی و خستگی ناپذیری آن کار را به اتمام می رساند. مطمئن هستم چون او راه اربعین را باز کرد و از حریم حرم حضرت زینب (س) دفاع کرد به صورت ویژه مورد عنایت و دعای خاص آقا امام حسین(ع) قرار گرفته که اینقدر مردم فوج فوج مشتاقانه از سراسر کشور و جهان به مناسبت سومین سالروز شهادتش به سوی کرمان آمدند تا ضمن ادای احترام به مقام والای ایشان ، در جوار مزارش او را زیارت نمایند.

در پایان این مراسم از خانواده محترم شهیدان طیاری، کاشانی و دبیری تقدیر و تجلیل ویژه به عمل آمد و از سوی سردار تنگسیری هدایای ویژه ای به آنان تقدیم شد.