برنامه های ویژه دهه کرامت پایانه های مسافربری اصفهان تشریح شد مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ویژه برنامه های دهه کرامت در پایانه های مسافربری اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ ابوالفضل توکلی در نشست مشترک با مصطفی حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به نزدیک شدن دهه […]

برنامه های ویژه دهه کرامت پایانه های مسافربری اصفهان تشریح شد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ویژه برنامه های دهه کرامت در پایانه های مسافربری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ ابوالفضل توکلی در نشست مشترک با مصطفی حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به نزدیک شدن دهه کرامت و اعلام برنامه های این سازمان اظهار کرد: به منظور فرهنگ سازی ارائه خدمات به زائرین امام رضا(ع) و عتبات عالیات و در جهت فراهم آوردن امکانات رفاه زائرین و اعزام به آستان مقدس رضوی، توافقات همکاری بین “کانون خدمت رضوی” و رهپویان آسمان هفتم” پایانه ها در دهه کرامت صورت گرفت.
وی افزود: ترویج فرهنگ نیکوکاری در راستای کمک به علاقمندان به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و همچنین توجه به زائرین سفر اولی که تا کنون به مشهد مشرف نشدند و یا افرادی که توانایی مالی برای رفتن سفر ندارند از مهمترین موارد مطرح شده همکاری کانون دفتر خدمت رضوی استان و پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان برای دهه کرامت امسال بود.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز دهه کرامت در جهت اجرای برنامه مشترک با شهرداری اصفهان و کانون خدمت رضوی استان ویژه برنامه زائرین سفر به مشهد مقدس؛ تحت عنوان” رونمایی از موکب و چایخانه حضرت رضا(ع)” در پایانه کاوه به منظور بدرقه زائرین مشهد مقدس در سفرهای شرکت های مسافربری برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه و همچنین میز خدمت با حضور سایر کانون عرصه خدمت در پایانه ها در دهه کرامت ویژه مسافران پایانه های اصفهان مستقر خواهد شد.
توکلی گفت:با توجه به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در دهه کرامت؛ غرفه عفاف و حجاب و برنامه ویژه استقبال از دختران نیز برگزار می شود.

وی در پایان اضافه کرد:کانون تخصصی خدمت رضوی زیارت در پایانه کاوه اصفهان مستقر است زیرا انجام سفرهای زیارتی زائران و مسافران به مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیشتر از طریق پایانه‌های شهرداری اصفهان به‌ویژه پایانه کاوه انجام می شود.