نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در سال ۱۴۰۱ تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت حضور جمع زیادی از ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و به‌ویژه برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی را برای ایثارگران خلق کنیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار ،محمدصالح جوکار با […]

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در سال ۱۴۰۱ تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت حضور جمع زیادی از ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و به‌ویژه برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی را برای ایثارگران خلق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار ،
محمدصالح جوکار با بیان اینکه پیگیری مطالبات ایثارگران از مهم‌ترین اهداف فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی است، افزود:

هدف این فراکسیون ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی ایثارگران و توجه به نیازهای معنوی و مادی این عزیزان است و در مجموع فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی پرچم خواسته‌های ایثارگران را در دست دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود:

در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بخشی از احکام لازم برای رفع مشکلات ایثارگران با پیگیری‌های ایثارگران و همراهی و کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران تصویب شده است تا ان‌شاءالله شاهد ارتقای جایگاه اجتماعی ایثارگران به‌ویژه جانبازان باشیم.

در سال ۱۴۰۱ تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت حضور جمع زیادی از ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و به‌ویژه برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی را برای ایثارگران خلق کنیم.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین مجلس را بر مبنای رعایت چهارچوب‌هایی مشخص برای ارائه خدمات به تمام مردم از جمله ایثارگران دانست و افزود: خود ایثارگران نیز می‌توانند نقش و کمک مهمی در این مسیر و با تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام دهند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان در زمینه ارائه خودرو به ایثارگران گفت: واگذاری خودرو به جانبازان یکی از خدماتی است که باید به ایثارگران عزیز ارائه شود و واگذاری خودروی داخلی در قانون بودجه مطرح و به تصویب رسیده است و تخصیص خودروی خارجی به ایثارگران نیز یکی از موضوعاتی است که مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌تواند این موضوع را تسهیل کند.