گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در قبال توافق صلح با عربستان، تل‌آویو نباید هیچ امتیازی بدهد، گفت که در این صورت، نتانیاهو اکثریت را در پارلمان از دست خواهد داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز شنبه به شدت از […]

گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در قبال توافق صلح با عربستان، تل‌آویو نباید هیچ امتیازی بدهد، گفت که در این صورت، نتانیاهو اکثریت را در پارلمان از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز شنبه به شدت از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال هر گونه توافق صلح احتمالی با عربستان سعودی انتقاد کرد.
بن گویر به نتانیاهو هشدار داد اگر به عربستان امتیازی در ازای پذیرش توافق صلح داده شود، حزب وی و یک حزب  افراطی دیگر از ائتلاف حاکم بر کابینه این رژیم خارج خواهد شد.
روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی به نقل از این مسئول اسرائیلی گزارش داد: اگر امتیازی به فلسطینیها داده شود، ما در کابینه باقی نخواهیم ماند؛ نه تنها ما، بلکه یک حزب مذهبی دیگر نیز دست به این کار خواهد زد.
وی تأکید کرد که نتانیاهو نمی‌تواند به جز با بنی گانتز رئیس حزب معارض خود این توافق را منعقد کند؛ گانتزی که بعید است برای تضمین توافق عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی، به کابینه نتانیاهو بپیوندد.
اظهارات بن گویر در واکنش به سخنرانی شب گذشته نتانیاهو در سازمان ملل است که مدعی شد به زودی با عربستان به توافق صلح دست خواهند یافت.
وی با این ادعا که این صلح به ایجاد «خاورمیانه نوین» منجر خواهد شد، گفت که چنین توافقی باعث خواهد شد جنگ کشورهای عربی با صهیونیستها به اتمام برسد.
حزب بن گویر، دارای ۱۴ کرسی در کابینه صهیونیستی است و بدون این کرسیها، ائتلاف نتانیاهو اکثریت را در پارلمان این رژیم از دست خواهد داد.
وزیر امنیت داخلی صهیونیستی با اشاره به اینکه حزب وی  حامی عادی‌سازی روابط با عربستان است، در پایان گفت: در این زمینه نتانیاهو از حمایت ما برخوردار است، ولی نمی‌پذیریم که هیچ امتیازی به مردم فلسطین داده شود. به نتانیاهو نیز گفتم که ما را در مضیقه قرار ندهد.