فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند گفت: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که برای کشور افتخار آفریدند.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر سرتیپ علی اسدی امشب در دومین از روز کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ضمن درود به روح […]

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند گفت: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که برای کشور افتخار آفریدند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر سرتیپ علی اسدی امشب در دومین از روز کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ضمن درود به روح پاک شهدا و با بیان اینکه این مردان بزرگ تمام هستی خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت آرامش باشیم اظهار کرد: شهدا در عصر خود کار حسینی کردند.

وی با سلام بر شهدای سوباشی که تا لحظه آخر در دفاع از کشور در سایت رادار سوباشی مقابل دشمن ایستادند‌ گفت: من از دیار شهدا سوباشی، پایگاه شهید نوژه و تیپ ۳۱۶ زرهی اینجا در بین مردم عزیز قرار دارم و یاد شهدا را که برای ما افتخار آفریدند گرامی می‌دارم.

فرمانده پدافند هوایی پایگاه سوباشی غرب کشور با بیان اینکه هیچگاه دلاوری‌های شهدای در عملیات اچ سه و کمان ۹۹ را از یاد نخواهیم برد گریزی به برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدا زد و افزود: از سال ۱۴۰۰ که زمینه برگزاری کنگره شهدای استان آغاز شد ما هم در کنار نیروهای مسلح و آحاد مردم بودیم تا در برگزاری این کنگره سهم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اثربخشی برنامه‌های کنگره تاکید داشتند بنابراین ما به سمت برگزاری یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت یاد شهدا و خدمت به مردم در حوزه امداد و نجات و خدمات پزشکی در مدارس و در جاهایی که نیاز بود رفتیم اظهار کرد: خدمت به مردم به نام شهدا برای ما افتخار بزرگی بود.

اسدی با اشاره به سرکشی از خانواده معزز شهدا اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ شهید ارتش در استان داریم که با سرکشی از خانواده شهدا یاد و خاطره آنها را گرامی داشتیم.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است با ملت بودن و در کنار مردم بودن تحت لوای مقام معظم رهبری است عنوان کرد: افتخار می‌کنیم به عنوان یک سرباز در جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم و جان خود را تقدیم امام عصر(عج) خواهیم کرد.