محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران تبریک عید بزرگ قربان اظهارکرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌های دعای پرفیض عرفه و خدمت رسانی […]

محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران تبریک عید بزرگ قربان اظهارکرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌های دعای پرفیض عرفه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، پلیس راهور استان نسبت به اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: بر این اساس از ساعت ۱۳ امروز تا پایان مراسم‌های اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا به دلیل عملیات عمرانی داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: عوامل پلیس راهور از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا پایان مراسم در مکان‌های مذکور حضور دارند و مکان برگزاری دعای عرفه نظیر چهارراه عسگریه، حسینیه رضوی، خیابان ابن‌سینا، گلستان شهدا و مهدیه رباط، پارک ناژوان و خیابان‌های منتهی به آنها، تحت پوشش قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت حقوق سایر شهروندان توسط رانندگان وسایل نقلیه از پارک کردن خودرو خود جلوی درب منازل و پارک دوبل خودداری کنند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور در سطح شهر و استان اصفهان داشته باشند تا بدون مشکل ترافیکی خاصی مراسم به پایان برسد.

محمدی ابراز داشت: در روز عید قربان مکان برگزاری نماز عید که مصلی شهر اصفهان است نیز از ابتدای شروع مراسم تا پایان آن، تحت پوشش ترافیکی قرار دارد