حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاشهای جدی دستگاه قضایی استان کردستان ، شرکت سیلوی دانه طلایی آگرین کردستان پس از ۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام حسینی با اعلام این خبر افزود : متاسفانه قریب به۴ سال […]

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاشهای جدی دستگاه قضایی استان کردستان ، شرکت سیلوی دانه طلایی آگرین کردستان پس از ۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام حسینی با اعلام این خبر افزود : متاسفانه قریب به۴ سال است که این شرکت تولیدی تعطیل بوده و از سال گذشته و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان ، هم اکنون ۱۵ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

وی تاکید کرد : مدیریت این شرکت متعهد گردیده تا با تکمیل زنجیره فعالیتها و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۴۰۰ نفر برساند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت واقعی از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که شرکت سیلوی دانه طلایی آگرین کردستان در منطقه زراعت خیز دشت دهگلان قرار دارد و از سال ۱۳۹۷ تاکنون کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان