با آبروی هنرمندان بازی نکنید/ تکذیب ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد به میزبانی موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور تعدادی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش  پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی/خبرگزاری مهر، به رسم هر ماهه موسسه هنرمندان […]

با آبروی هنرمندان بازی نکنید/ تکذیب ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد به میزبانی موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور تعدادی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی/خبرگزاری مهر، به رسم هر ماهه موسسه هنرمندان پیشکسوت برای تکریم هنرمندان، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت زاده شده در مرداد با حضور سیدمحمود اسلامی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و رئیس هیات مدیره موسسه، اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش، جعفری مشاور معاون هنری وزیر و هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد در مجموعه فرهنگی و تفریحی آدران واقع در جاده چالوس برگزار شد.
داریوش ارجمند، محمد رضایی، مصطفی غیاث، غلامرضا راهپیما، سیدجواد آشفته، عفت هاشمی، مهدی خاویان‌قدیانی، احمد ناطقی، محمدرحیم گلریزخاتمی، محمدحسن محبعلی، جمشید مجدوفایی، داداش مهرآوری، سیدناصر هاشم‌زاده بجندی، بهراد امین سلماسی، پروین محبی، محمد طریقتی، ناصر انصاری، حسن ضرغامی و شکرخدا گودرزی هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد حاضر در این مراسم بودند. این در حالی است که از رضا فیاضی متولد تیر که به دلیل کسالت در مراسم ماه قبل حضور نداشت تجلیل به عمل آمد.
در این محفل مهمانان دیگری از اعضای موسسه همچون انسیه شاه‌حسینی – عضو هیات مدیره موسسه، صفا آقاجانی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، عباس مشهدی‌زاده، محمد اخوان و خانواده زنده‌یاد احمدخان ابراهیمی حضور داشتند.