برپایی نمایشگاه آثار هنری سالمندان در سنندج مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت:بزودی نمایشگاه آثار هنری سالمندان در سنندج برپا می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در شامگاه روز جمعه۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت سرزده از مرکز نگهداری سالمندان سنندج بازدید و در جریان […]

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت:بزودی نمایشگاه آثار هنری سالمندان در سنندج برپا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در شامگاه روز جمعه۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت سرزده از مرکز نگهداری سالمندان سنندج بازدید و در جریان نحوه فعالیت این مرکز قرار گرفت.

هادی روشن پس از دیدار با سالمندان، بر ضرورت زیرساختهای لازم در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، از قبیل ایجاد فضای ورزشی،فرهنگی،هنری و محیطی بانشاط و سرگرم کننده برای این عزیزان توصیه کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری در ادامه به ساماندهی و برنامه ریزی مستمر برای ارائه خدمات آموزشی، پزشکی و روانشناسی به صورت شبانه روزی تاکید داشت و گفت:در این مرکز می بایست برای رفاه و آرامش سالمندان دوره های آموزشی ازجمله نقاشی،هنرهای دستی، شعر و موسیقی و خاطره گویی برگزار و آثار هنری این عزیزان در قالب نمایشگاه در معرض دید قرار گیرد.

روشن گفت:با توجه به هماهنگی های بعمل آمده، نمایشگاه آثار هنری سالمندان عزیز،بزودی در این مرکز برگزار میگرد.

گفتنی است در این راستا همشهریان و هنرمندان گرامی میتوانند ضمن دیدار با سالمندان، از آثار هنری این عزیزان، بازدید به عمل آورند.