برپایی ۹۳ تخته چادر مسافران در کمپ گردشگری باغ فدک در شامگاه ۱۸ فروردین مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی در شامگاه ۱۸ فروردین ماه ۹۳ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه […]

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی در شامگاه ۱۸ فروردین ماه ۹۳ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام این خبر گفت: مسافران نوروزی در شامگاه ۱۸ فروردین ماه ۹۳ تخته چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۰ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.
او افزود: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که روزانه ۱۶۸ آتش‌نشان در آن در حالت آماده‌باش به سر می برند، ۲۰ نفر نیز در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.
مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه در شامگاه ۱۸ فروردین ماه هیچ چادر مسافرتی در ورزشگاه‌های سطح شهر برپا نشد، اظهار کرد: تمامی نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.
او با اشاره به استقرار ۶ نیروی غواص آتش‌نشانی در قالب سه خودرو در اطراف زاینده‌رود، گفت: روز گذشته ۱۶ حریق و ۱۸ حادثه در شهر رخ داد و ۱۹ نیروی آتش‌نشان در سطح شهر مستقر بودند.