ویژه برنامه‌های دهه کرامت حال و هوایی معنوی به گذر فرهنگی چهارباغ بخشیده است عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رویدادهای مردمی و مذهبی متناسب با شأن چهارباغ در این مکان باید اجرا شود، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت از جمله همین‌ رویدادهاست که حال و هوای چهارباغ را معنوی کرده است. […]

ویژه برنامه‌های دهه کرامت حال و هوایی معنوی به گذر فرهنگی چهارباغ بخشیده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رویدادهای مردمی و مذهبی متناسب با شأن چهارباغ در این مکان باید اجرا شود، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت از جمله همین‌ رویدادهاست که حال و هوای چهارباغ را معنوی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجید نادرالاصلی در حاشیه بازدید از غرفه‌های خدمت رضوی که به مناسبت دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گذر فرهنگی چهارباغ برپا شده است، اظهار کرد: چهارباغ اثری ماندگار و تاریخی است که با پیاده‌راه شدن آن فرصت برگزاری رویدادها و اجتماعات مردمی ایجاد شده است.

وی افزود: گذر فرهنگی چهارباغ محلی برای ایجاد شور و نشاط و تفریح است و برگزاری رویدادهای مذهبی و مردمی از جمله برپایی غرفه‌های خدمت رضوی می‌تواند در راستای همین هدف باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در تلاش است تا در مناسبت‌های مختلف فرصت برگزاری رویدادهای مردمی و مذهبی در این گذر فرهنگی ایجاد شود.

وی ادامه داد: این روزها شاهد برپایی غرفه‌های خدمت رضوی به همت خادم‌یاران آستان قدس رضوی در گذر فرهنگی چهارباغ هستیم که از جمله همین رویدادهای مردمی و مذهبی موثر است.

نادرالاصلی گفت: برگزاری این رویداد به همت کانون‌های خادم‌یاری رضوی، مناسبت دهه کرامت حال و هوای چهارباغ را معنوی کرده و جای خوشحال دارد.