آیین افتتاح نمایندگی خیریه باران مهر علوی شهرستان شاهین شهر همراه با رونمایی از جهیزیه های اهدایی به زوج های جوان نیازمند ، سبد های معیشتی و دیگر اقلام تهیه شده برگزار شد. مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه این مراسم با حضور […]

آیین افتتاح نمایندگی خیریه باران مهر علوی شهرستان شاهین شهر همراه با رونمایی از جهیزیه های اهدایی به زوج های جوان نیازمند ، سبد های معیشتی و دیگر اقلام تهیه شده برگزار شد.

مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه این مراسم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شاهین شهر ، معاون اداره فرهنگی و تفریحی شهردار شاهین شهر ، مدیر عامل خیریه و جمعی از خیرین و مردم این شهرستان در مکان این خیریه انجام گرفت اظهار داشت: جهیزیه های اهدایی شامل اقلام اجاق گاز ، بخاری ، سرویس تفلون و پتو است و بسته های معیشتی شامل برنج ، رب ، روغن ، ماکارانی و گوشت که جمعا به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان از طرف خیرین اصفهان جهت این اقلام هدیه گردیده است.
وی بیان کرد:این اقلام در طی چند روز اخیر به دست نیازمندان و ایتام شهرستان شاهین شهر خواهد رسید .

شیرانی به بیان رسالت این موسسه خیریه پرداخت و گفت: این موسسه با هدف ایجاد کارگاه های کارآفرینی و دعوت به کار زنان سرپرست خانوار و جوانان ، کمک به ازدواج جوانان ، فرزندآوری و تامین معیشت و درمان خانواده های نیازمند در سطح استان اصفهان فعالیت می نماید .

شایان ذکر است در این مراسم، شاه علی رییس اداره ورزش و جوانان و زمانی معاون شهردار به اهمیت موضوع رسیدگی به ازدواج جوانان و کمک به خانواده های نیازمند تاکید کردند.