طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلند بالا است عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: لازمه حاکم بودن رای مردم و دموکراسی، وجود احزاب قدرتمند است و این کار از وعده‌های انتخاباتی عجیب در ایام انتخابات جلوگیری می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا باهنر در همایش سیاسی […]

طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلند بالا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: لازمه حاکم بودن رای مردم و دموکراسی، وجود احزاب قدرتمند است و این کار از وعده‌های انتخاباتی عجیب در ایام انتخابات جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا باهنر در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: اگر بخواهیم به خدمات جمهوری اسلامی در این سال‌ها رجوع کنیم، طومار بلندبالایی است و بعضی از شعارها و آرمان‌ها مثل استقلال، آزادی مردم‌سالاری، توسعه و پیشرفت هستند که تا ابد بر آن‌ها پافشاری می‌کنیم.

وی افزود: اگر به دوران قبل از انقلاب اسلامی رجوع کنیم، هرکدام از حکومت‌ها بنا به اتفاقات و حوادث قسمتی از ایران را به کشورهای همسایه بخشیدند، ولی در زمان جنگ ایران و عراق که ازلحاظ امکاناتی هم هیچ امکاناتی نداشتیم، تنها درگیری در تاریخ ایران بود که بعد از پایان جنگ یک وجب از خاک ایران را ندادیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دستاوردها و طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلندبالا است و تا ابد هم پیگیر آرمان‌هایش است، ولی باید بررسی کنیم که چه اتفاقی افتاده که از بعضی آرمان‌ها بنا به دلایلی فاصله گرفتیم و در پی موفقیت در این حوزه‌ها هم باشیم.

وی با اشاره به لزوم وجود احزاب قوی در کشور، گفت: لازمه حاکم بودن رأی مردم و دموکراسی، وجود احزاب قدرتمند است و این کار از وعده‌های انتخاباتی عجیب‌وغریب در ایام انتخابات، جلوگیری می‌کند.

باهنر افزود: ایجاد احزاب قوی ازاین‌جهت مهم است که احزاب مثل شخصیت‌های سیاسی به فکر ۴ سال یا ۸ سال نیستند و احزاب هم به فکر برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت هستند و هم برای اهداف بلندمدت برنامه‌ریزی خواهد کرد.

وی با اشاره به جایگاه مهم منابع انسانی در کشور، گفت: منابع انسانی بزرگ‌ترین موتور محرکه کشور هستند و ما باید در این جهت برنامه‌ریزی داشته باشیم تا نیروهای و سرمایه‌هایمان را حفظ کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان اتحاد بی‌سابقه‌ای علیه جمهوری اسلامی داشتند، وقتی گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی در کانادا یا فرانسه اجتماع کردند، نخست‌وزیر کانادا و رئیس‌جمهور فرانسه حضور داشتند و سخنرانی کردند، این نشان‌دهنده این است که امروز دشمنان ما باطن واقعی خودشان را آشکار کردند و رسماً از دشمنان ما حمایت کردند.

وی افزود: ایران هراسی یکی از ابزارهای اصلی دشمن در جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان از اوایل انقلاب به شکل‌های مختلف سعی داشتند این موضوع را دنبال کنند.