فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر […]

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان ، دینداری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.

بی شک، سوم خرداد مدال افتخار دلیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید . بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند است.

اینجانب فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

                                                                                                                    محمدعلی احمدی

                                                                                                        فرماندار اصفهان