رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با عابر خانم در خیابان هزارجریب شهر اصفهان که منجر به فوت عابر شد خبر داد.سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس راهور شهرستان اصفهان […]

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با عابر خانم در خیابان هزارجریب شهر اصفهان که منجر به فوت عابر شد خبر داد.
سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس راهور شهرستان اصفهان از یک مورد تصادف در خیابان هزار جریب مطلع و بلافاصله در محل حضور یافته و به بررسی حادثه پرداختند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ در حال عبور از مسیر مربوطه با یک عابر خانم برخورد می کند که بر اثر شدت تصادف این عابر جان خود را از دست می دهد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، راننده پژو ۲۰۷ به علت عدم تخطی از سرعت مطمئنه مقصر شناخته شد.