استاندار اصفهان با صدور پیامی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی […]

استاندار اصفهان با صدور پیامی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء-۹۳)

حادثه تلخ و تأسف بار حمله تروریستی و ناجوانمردانه به جمعی از زائران و هموطنان بی دفاع در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) به دست ایادی مزدور استکبار جهانی موجب تأثر و تالم فراوان گردید.
این مزدوران قسی‌القلب که بر زائران و مردمان بی گناه آتش می گشایند تاب تماشای ایران سرافراز و مقتدر را ندارند و با ابزار تفرقه، توطئه و جنایت بار دیگر کام مردم ما را تلخ کردند والبته همدستان و مشوقان آن ها در رسانه های انگلیسی، امریکایی و سعودی و اربابان صهیونیست آن ها در سرزمین اشغالی و کاخ سفید بسیار خرسند و خوشحال اند که توانسته اند داغی بر دل مردم ایران عزیز بگذارند.
بدون تردید این اقدام ددمنشانه در زمره دیگر تحرکات شوم و ناجوانمردانه عوامل مزدور و متحجر استکبار جهانی است که نه تنها خللی در تعلق مردمان شریف این مرزوبوم به نظام و انقلاب و تلاش های شبانه روزی خادمان ملت وارد نخواهد کرد، بلکه موجبات افزایش عزم مردمان شریف ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تلاش بیش از پیش ارکان مختلف حاکمیت در خدمت به مردم را سبب ساز خواهد شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار از این اقدام ددمنشانه و دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه هموطنان عزیز در استان فارس، علو درجات شهدای عزیز این واقعه و شفای عاجل مصدومین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان