پدران ما برای دفاع از عفاف و حجاب امنیت ماها به جنگ رفتند وشهید شدند بانوی فرزند شهید دفاع مقدس وهمسر شهید مدافع حرم: مسئولان نباید بگذارید کار به درازا بکشد باید بصورت منطقی وارد عمل شوند، چون در غیر این صورت این مماشات آنها یک خیانت بزرگ در حق خون شهدا محسوب میشود. عفاف […]

پدران ما برای دفاع از عفاف و حجاب امنیت ماها به جنگ رفتند وشهید شدند

بانوی فرزند شهید دفاع مقدس وهمسر شهید مدافع حرم: مسئولان نباید بگذارید کار به درازا بکشد باید بصورت منطقی وارد عمل شوند، چون در غیر این صورت این مماشات آنها یک خیانت بزرگ در حق خون شهدا محسوب میشود. عفاف و ححاب یک امر مهم و اساسی کشور ایران است که موضوع آن به قطره قطره از خون شهدا مربوط میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛یکی از بانوانی که فرزند شهید دفاع مقدس وهمسر شهید مدافع حرم است، در انتقاد شدید خود نسبت به کم کاری مسئولان در حوزه پیشگری از فرهنگ عفاف وحجاب گفت: اگر ما حساب صندلی هر مسئول را در نظر بگیریم به ازای هر صندلی هفتاد تا شهید دادیم.

وقتی ما در جامعه در مورد حجاب نهی از منکر میکنیم، منتقدان می گویند که باید ما هم مثل مالزی وفلان کشورهای دیگر باشیم ورعایت کردن حجاب دست خودمان باشد. اما ما نباید این را قبول کنیم و نمیکنیم چون هدف ما با کشورهای اسلامی دیگر فرق میکند، اینجا حکومت اسلامیست، اینجا باید به عنوان مرکز دفتر امام زمان در نظر گرفته شود. لذا قانون اصلی ما با کشورهای دیگر کاملا فرق دارد و نباید آن را برای اهداف پوچ ومنگرایانه یک سری افراد تغییر دهیم.

ما به مسئولین میگوییم که دست از مماشات بردارند، حافظ خون شهدا باشند. چون خیلی از اینهایی که در مورد بی حجابی به نفع خودشان حرف میزنند با عنایت انتقاد میکند. یعنی از یک جایی دارند حمایت می شوند.

ما از مسئولین توقع داریم که طبق قانون کلی که داریم، این افراد را جمع کنند. من به عنوان فرزند وهمسر شهید که سالهاست بچه های یتیم شهید را بزرگ میکنم، مدتهاست که مطالبه گری های خودمان را به گوش مسئولان رسانده ایم. لذا حالا زمان پاسخگویی وعملکرد آنهاست.
ما از مسئولین جواب میخواهیم، لذا اگر اینها بخواهند تا تابستان به این نحوه پوشش نیمه عریان خود در خیابانها و ملع عام ادامه بدهند، مشخص میشود که به عینه مسئولین ما در حق خون شهدا خیانت میکنند و ظاهرا هم خودشان زیاد از این نوع پوششها بدشان نمی آید.!

این بانوی فرزند وهمسر شهید ادامه داد: طبق فرمایشات حضرت آقا ما زمانی که لازم بود خون دادیم، شهید دادیم، الان هم باید با لحن ملایم امر به معروف و نهی از منکر کنیم. چرا که هر چیزی باید در زمان خود اجرا شود.

وی افزود:ما از مسئولین خواستاریم که با سرعت هر چه بیشتر وارد عمل شوند، چرا که درد این صحنه هایی نیمه عریانی وبی حجابی که ما در خیابانها می بینیم تلختر از درد از دست دادن عزیزانمان است و از این رو استرسهای زیادی به ما وارد میشود.
ما نمیخواهیم که مسئولین با ما ابراز همدری کنند، میخواهیم که وارد عمل شوند و با این گونه افراد برخورد منطقی داشته باشند تا کار به درازا نکشد، چون هر چقدر که این پدیده طول بکشد هزینه های بیشتری برای آنها در بر دارد.