دستگیری قاچاقچی بازار ارز در اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاقچی بازار ارز در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و کشف بیش ۳۲ میلیارد ریال ارز قاچاق از وی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار” محمدرضا […]

دستگیری قاچاقچی بازار ارز در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاقچی بازار ارز در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و کشف بیش ۳۲ میلیارد ریال ارز قاچاق از وی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی فعالیت مخفیانه دلالان و قاچاقچیان ارزی که طی روزهای اخیر موجب افزایش بی رویه قیمت ارز که باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم شده طرح ویژه شناسایی و برخورد با دلالان و قاچاقچیان ارزی در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی گسترده از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش غیر مجاز ارز در یک مغازه خالی که تنها یک میز و یک صندلی و دوربین مداربسته در آن وجود داشت مطلع و ظهر امروز پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ هزار ۶۲۱ دلار امریکا، ۵۷۱ دینار عراق، ۱۰۰ دلار استرالیا، ۱۳۵ درهم امارات و ۲۸ ریال عربستان به ارزش ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد این فرد تاثیر بسزایی در قیمت گذاری و افزایش قیمت ارز در بازار ارز اصفهان داشته که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.