عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی را مدیری موفق خواند و گفت: مرتضوی مسئولیت حل مشکلات اشتغال را پذیرفت به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، غلامرضا شریعتی در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرتضوی از پایین ترین سطوح مدیریت یعنی بخشداری کار […]

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی را مدیری موفق خواند و گفت: مرتضوی مسئولیت حل مشکلات اشتغال را پذیرفت

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، غلامرضا شریعتی در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مرتضوی از پایین ترین سطوح مدیریت یعنی بخشداری کار خود را شروع کرده است و این سیر تدریجی در طول سالها تجاربی را به وی آموخته تا امروز به عنوان وزیر یکی از وزراتخانه‌های مهم کشور معرفی شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی یکی از شاخص‌های وزراتخانه تعاون را داشتن تجربه مدیریتی از سطوح پایین به بالا عنوان کرد و گفت: بررسی‌های ما در مورد سوابق و عملکرد صولت مرتضوی نشان می‌دهد که وی در همه سطوح مدیریتی به عنوان یک مدیر موفق عمل کرده است.

عضو کمیسیون عمران اضافه کرد: مرتضوی از یک خانواده مذهبی و ریشه دار است سلامت اقتصادی فرد هم موضوع مهمی برای این وزراتخانه اقتصادی است که وی این ویژگی را دارد.

شریعتی گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یک مدیر اجرایی موفق دانست و گفت: وی می‌تواند تصمیمات خوبی در حوزه کاری خود بگیرد و در جلسه‌ای که در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با ایشان داشتیم برنامه‌هایش منطبق با ماموریتهای وزرات تعاون است.

وی افزود: دغدغه نمایندگان در این جلسه موضوع اشتغال بود و مرتضوی مسئولیت حل مشکلات اشتغال را پذیرفت.

نماینده مردم بهشر بیان داشت: در جلسه ای که با حضور حدود ۴۰ نفر از نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی برگزار شد نگاه همه نمایندگان به ایشان مثبت بود و امیدواریم که با رای بالایی بتواند اعتماد نمایندگان را برای تصدی این وزراتخانه مهم کسب کند.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده است.جلسه بررسی رای اعتماد مرتضوی در صحن علنی مجلس چهارشنبه -۲۷ مهر- برگزار خواهد شد.