آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اصفهان از اول آبان با شرکت ۲۰ هزار نفر فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ظرفیت اعزام پسران به اردوهای راهیان نور امسال در استان هم دوبرابر سال گذشته خواهد شد و در مجموع حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی امسال در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند […]

آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اصفهان از اول آبان با شرکت ۲۰ هزار نفر

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ظرفیت اعزام پسران به اردوهای راهیان نور امسال در استان هم دوبرابر سال گذشته خواهد شد و در مجموع حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی امسال در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان؛ سردار مجتبی فدا در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته اعزام ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان را به راهیان نور داشتیم که برآوردهای ما و همچنین بازخوردهای ارائه شده نشانگر این است که نتایج بسیار خوبی برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها به همراه داشته است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امسال نیز از ابتدای آبان‌ماه برنامه اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان آغاز خواهد شد و در مرحله اول دانش‌آموزان دختر تا دهم آذرماه به این اردوها اعزام خواهند شد که پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد دانش‌آموزان اعزامی افزایش ۱۰۰ درصدی پیدا کند.

وی تصریح کرد: الگوهای راهیان نور ویژه پسران نیز از تاریخ ۱۲ آذرماه آغاز خواهد شد و تا ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت و به دلیل برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان، پس از یک وقفه مجدداً از ۳۰ دی آغاز خواهد شد و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

فدا خاطرنشان کرد: ظرفیت اعزام پسران به اردوهای راهیان نور امسال در استان هم دوبرابر سال گذشته خواهد شد و در مجموع حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی امسال در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: محتواها و امکانات زیرساختی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان ارتقا پیدا کرده است و سعی شده فعالیت‌های فوق‌برنامه و ورزشی نیز در چارچوب این اردوها گنجانده شود.

وی بیان کرد: باید تمام اوقات فراغت دانش‌آموز در دوره اردوی راهیان نور تکمیل شود که مسابقات ادبی و شب‌شعر و انشانویسی نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند سبب ارتقای این اردوها شود.

فدا با اشاره به اهمیت انعکاس رسانه‌ای این اردوها بیان داشت: از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای برای انعکاس و نشر بازخوردهای این اردوها استفاده شود برگزاری مسابقات رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها نیز در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: لازم است ارتباط با شرکت‌کننده در اردوها تداوم داشته باشد و محتواهای فرهنگی و اجتماعی از طریق ایجاد یک کانال در شبکه‌های اجتماعی به این افراد منتقل شود