اختلافات شخصی و مالی؛ انگیزه قتل مهرجویی‌ها سخنگوی پلیس جزئیات جدیدی از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، امروز ۲۷ مهرماه سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس در حاشیه صحنه بازسازی قتل در جمع خبرنگاران درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار […]

اختلافات شخصی و مالی؛ انگیزه قتل مهرجویی‌ها

سخنگوی پلیس جزئیات جدیدی از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، امروز ۲۷ مهرماه سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس در حاشیه صحنه بازسازی قتل در جمع خبرنگاران درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: درتعاقب شناسایی قاتل اصلی و همراهانش، فرد دیگری که آلات قتاله، گوشی موبایل و مقداری از وسایل مرحومه وحیده محمدی فر را در دست داشت ساعاتی پیش دستگیر شد.

وی گفت: در حال حاضر بازسازی صحنه جرم با حضور سردار قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا و سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در حال انجام است و قاتلان با صراحت به ارتکاب جنایت اعتراف نمودند.

سخنگوی پلیس تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد دیگری به عنوان مظنون در این پرونده احتمالا نقش داشته‌ باشند کماکان سیر مراحل تحقیقات پلیسی در حال انجام است.

وی افزود: علت قتل بنابر اظهار قاتلان تاکنون اختلافات شخصی و مالی بوده و پرونده مجرمان در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است.

سخنگوی پلیس ادامه داد: گمانه زنی‌ها در خصوص اختلافات خانوادگی فعلا رد شده است و درخواست داریم تا رسانه‌های دیداری و شنیداری از شائبه افکنی در مباحثی که نیاز به تخصص و ایقان دارد حتما پرهیز نمایند.

منتظر المهدی خاطرنشان کرد: به همکاران تلاشگر و پُرهِمت و همچنین کارآگاهان متخصص و حرفه‌ای پلیس آگاهی در فرماندهی انتطامی البرز و آگاهی فراجا خسته نباشید میگویم و همچنین مراتب تقدیر ، تشویق و تشکر فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان از تلاش شبانه روزی همکاران را اعلام می‌کنم.

داریوش مهرجویی و همسرش شامگاه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلای شخصی‌شان در کرج با ضربات سلاح سرد به قتل رسیدند.