فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری فردی رمال با ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ کامبیز رستم نیا در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش های […]

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری فردی رمال با ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ کامبیز رستم نیا در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال افراد ساده لوح را به دام انداخته و با دادن وعده های واهی جهت حل مشکلات و گرفتاریهای آنها با استفاده از دعا نویسی ورمالی مبالغ زیادی را از آنها کلاهبرداری می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی این فرد رمال را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد، افزود: تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری شده است.

سرهنگ رستم نیا ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد: فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و غیره اقدام به کلاهبرداری می کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان