برمهانی با بیان اینکه سریال سازی یک فرآیند طولانی است و بازه زمانی خاص خود را می طلبد اظهار داشت: تولید برخی از این سریال ها، از گذشته شروع شده که هم اکنون در مراحل پایانی است و به زودی به آنتن خواهد رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برمهانی گفت: در ایام […]

برمهانی با بیان اینکه سریال سازی یک فرآیند طولانی است و بازه زمانی خاص خود را می طلبد اظهار داشت: تولید برخی از این سریال ها، از گذشته شروع شده که هم اکنون در مراحل پایانی است و به زودی به آنتن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برمهانی گفت: در ایام پیش رو، سریال های جدیدی به آنتن خواهند رسید و سال آینده هم از لحاظ سریال، رسانه ملی سال پررونقی خواهد داشت.

هم اکنون ١۵ سریال آماده پخش داریم که به تدریج روی آنتن شبکه های تلویزیون خواهند رفت. برخی از این سریال ها در مرحله پس تولید، شامل اصلاح رنگ و تدوین است. برخی سریال ها هم مناسبتی است که در زمان مناسب خود برای بینندگان عزیز پخش می شود.

در حال حاضر ۲۳ طرح سریال مصوب داریم که تا به امروز ۶ سریال برآورد آن انجام شده و قراردادهایش به امضاء رسیده است، برخی هم مراحل پیش تولید را سپری می کنند که ان شالله به سال ۱۴۰۲ می رسد.