اجتماع دهه هشتادی‌ها با عنوان “رفیق شهیدم” فردا با حضور ۷ هزار دانش‌آموز در تبریز برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مجتبی باستانبا اشاره به برگزاری اجتماع دانش‌آموزان دهه هشتادی با عنوان “رفیق شهیدم” اظهار کرد: این مراسم فردا در “ورزشگاه شهید پورشریفی” تبریز با حضور ۷ هزار نفر از دانش آموزان برگزار می‌شود. […]

اجتماع دهه هشتادی‌ها با عنوان “رفیق شهیدم” فردا با حضور ۷ هزار دانش‌آموز در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مجتبی باستان
با اشاره به برگزاری اجتماع دانش‌آموزان دهه هشتادی با عنوان “رفیق شهیدم” اظهار کرد: این مراسم فردا در “ورزشگاه شهید پورشریفی” تبریز با حضور ۷ هزار نفر از دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار بود این اجتماع با عنوان “جشن دهه هشتادی‌ها” برگزار شود اما با توجه به حادثه تروریستی شاهچراغ با عنوان “رفیق شهیدم” برگزار می‌شود و دانش‌آموزان حاضر در ورزشگاه پورشریفی تبریز با سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شیراز و “آرتین” ابراز همدردی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی تصریح کرد: به تمام مدارس اعلام کردیم که در سراسر کشور این برنامه را برگزار کنند و عکس سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ را در مدرسه قرار دهند و دانش‌آموزان به آنها ادای احترام کنند.

باستان خاطرنشان کرد: دومین برنامه ما بعد از برنامه ملی تبریز، در این هفته در شهر شیراز برگزار خواهد شد و تصویری از سه شهید دانش‌آموز طراحی شده است که دانش‌آموزان با خود به همراه خواهند داشت و از مسئولان، مطالبه خون سه شهید را خواهند داشت همچنین این هفته دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

وی متذکر شد: امروز نیز به سنت هر سال به مناسبت شهادت شهید فهمیده، مراسمی را بر سر مزار شهید فهمیده در بهشت زهرا با حضور ۳۵۰ دانش‌آموز پسر برگزار کردیم که خانواده شهید فهمیده و سه دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی اخیر حضور داشتند