آیا برنامه های فرهنگی استان اصفهان برحسب ۱۰۷٬۰۲۹ کیلومتر مربع را با حسب ۶۵۰۰۰۰ متر مربع سیتی سنتر باید مقاسیه کنیم؟! شهیدان والامقام در وصیتنامه خود روی مسئله حجاب بسیار تاکید کرده اند، اگر بخواهیم در این مسئله کم کاری کنیم، در حق خون شهدا خیانت کرده ایم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طبق […]

آیا برنامه های فرهنگی استان اصفهان برحسب ۱۰۷٬۰۲۹ کیلومتر مربع را با حسب ۶۵۰۰۰۰ متر مربع سیتی سنتر باید مقاسیه کنیم؟!

شهیدان والامقام در وصیتنامه خود روی مسئله حجاب بسیار تاکید کرده اند، اگر بخواهیم در این مسئله کم کاری کنیم، در حق خون شهدا خیانت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طبق تحقیقات صورت گرفته از سوی اعضای رسانه شهید یاران برنامه‌های عفاف و حجاب سیتی سنتر اصفهان از زمان اجرای قانون عفاف و حجاب بسیار ارزنده بوده و فعالیتهای اعضا شایان به تقدیر وتشکر دارد، نه تخریب!

طبق گزارشی که چندی پیش از سوی پایگاه خبری شهید یاران از برنامه های سیتی سنتر اصفهان منتشر و مورد رصد وآنالیز قرار گرفت، نشان میدهد تغییرات صورت گرفته در سیتی سنتر قابل تقدیر است.

پایگاه خبری شهیدیاران به عنوان یک رسانه شفاف و مزین به نام شهدا از مجموعه سیتی سنتر تقدیر و تشکر می کند
واز اعضای فعال این مجموعه می‌خواهیم که به تولید و اجرای برنامه‌های ارزنده فرهنگی در راستای موضوع مهم عفاف و حجاب ادامه دهند، تا ان شا الله سیتی سنتر به عنوان یک الگوی بزرگ فرهنگی در استان اصفهان بتواند پیشگام عرصه عفاف وحجاب باشد وهمانگونه که در زمینه اشتغال و کارآفرینی این مجموعه را با افتخار معرفی می‌کنیم در این مورد هم پیشتاز باشند.

آقایان ومتولیان عفاف و حجاب
اصفهان خلاصه نشده به سیتی سنتر که تمرکز خود را به آنجا معطوف کرده اید، مسئله حجاب احتیاج به اتحاد و همبستگی همگانی دارد نه اینکه صرفا به یک مکان یا ارگان خاص بسنده کنیم!

مقام معظم رهبری در مورد امر به معروف و نهی از منکر فرمودند
یک قلم از حقوق عامّه همین مسئله‌ی امر به معروف و نهی از منکر است. البتّه متأسّفانه این واجب آن‌ چنان که باید و شاید در جامعه‌ی ما جاری نیست امّا گوشه و کنار هستند کسانی که آمر به معروف و ناهی از منکرند؛ اینها را نباید تنها گذاشت، باید از اینها حمایت کرد. البتّه بنده هم میدانم که بعضی هستند به نام امر به معروف و نهی از منکر بی‌خودی هیاهو میکنند و مقاصد دیگری را دنبال میکنند، خیلی خب، تشخیص بین آمر به معروف و ناهی از منکر واقعی و غیر واقعی هم باز با چه کسی است؟

باهم چند نمونه از کارهای فرهنگی مجموعه سیتی سنتر را ببینیم