رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند۳ نفره ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی ۲۰۰ شهروند کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بودند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت […]

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند۳ نفره ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی ۲۰۰ شهروند کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب آنها به صورت غیر مجاز برداشت شده موضوع توسط کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان تحت بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد عاملان برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مال باختگان باندی ۳ نفره هستند که با استفاده از خودروی اجاره ای اقدام به فروش بلال، گوجه فرنگی و … کرده و در هنگام شکات کارت بانکی آنها را کپی و سپس از طریق کارتخوان های مختلف اقدام به برداشت از آنها می کردند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرانجام با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس اعضای این باند در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد اقدام به کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی افراد برداشت کردند.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به سابقه دار بودن متهمان از تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: تا کنون فقط در استان اصفهان ۲۶ فقره پرونده در این راستا تشکیل شده است و کسانی که دراستان های دیگر با این روش از حساب بانکی آنها سرقت شده می توانند برای پیگیری شکایت خود با پلیس فتا استان اصفهان تماس حاصل کنند.