فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در حوزه سلاح و تجهیزات هیچ وابستگی به دیگران نداریم، گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و به فضل الهی با ایمان قوی و وحدت و همدلی به این مهم دست می یابیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار تنگسیری در مراسم […]

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در حوزه سلاح و تجهیزات هیچ وابستگی به دیگران نداریم، گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و به فضل الهی با ایمان قوی و وحدت و همدلی به این مهم دست می یابیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار تنگسیری در مراسم دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان پرچمدار معنویت نام برد و گفت: سلاح واقعی رزمندگان برابر دشمن تا بن دندان مسلح در دوران دفاع مقدس ایمان، اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از خلیج فارس به عنوان منطقه‌ای مهم و راهبردی که طی ادوار مختلف همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته است نام برد و گفت: در دوران دفاع مقدس که رژیم بعث صدام سکوهای نفتی ما را مورد هدف قرار می داد به رغم کمبود امکانات و تجهیزات، صادرات نفت ما با مجاهدت های رزمندگان حتی یک روز هم قطع نشد.

وی با بیان اینکه در حوزه سلاح و تجهیزات هیچ وابستگی به دیگران نداریم، گفت: امروز در نیروی دریایی سپاه موشک های دریایی با برد ۱۰ تا ۲ هزار کیلومتر، شناورهایی با قابلیت های متنوع و پهپادهایی در کلاس های گوناگون با ماموریت های مختلف در اختیار داریم که همگی به دست توانمند فرزندان ملت ایران ساخته شده اند.

سردار تنگسیری به مصادیقی از عنایات و توجهات ویژه الهی برابر دشمنان در خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: امروز نیز دشمنان می دانند مادامی که حلقه اتصال رزمندگان و مجاهدان، ایمان و اتکا به خداوند متعال است کاری ازپیش نخواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان که در جنگ رودررو ناکام مانده اند به جنگ شناختی روی آورده‌اند، تصریح کرد: هرزمانی که دشمنان دستاوردهای ارزشمند و بزرگ ایران اسلامی را تاب نمی آورند به فتنه انگیزی می‌پردازند که بصیرت افزایی و دشمن شناسی ضرورت و لازمه عبور از فتنه‌انگیزی دشمنان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان عامل موفقیت رزمندگان در دریا برابر آمریکایی‌ها، انگلیسی ها و دشمنان اسلام را معنویت رزمندگان توصیف و تصریح کرد: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و به فضل الهی با ایمان قوی ، وحدت و همدلی گوش به فرمان ولایت به این مهم دست می یابیم .
در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه و دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح ، مسئولین و مدیران برترنماینگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شدند.

گفتنی است که دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار محمود تشکری دبیر اشراف راهبردی فرماندهی کل قوا در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.