استاندار کردستان رهاورد سفر یک روزه خود به شهرستان دیواندره را اختصاص ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در مدت زمان ۲ سال در این شهرستان اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در سفر به دیواندره و دیدار با برگزیدگان این شهرستان اظهار داشت: تخصیص این […]

استاندار کردستان رهاورد سفر یک روزه خود به شهرستان دیواندره را اختصاص ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در مدت زمان ۲ سال در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در سفر به دیواندره و دیدار با برگزیدگان این شهرستان اظهار داشت: تخصیص این میزان از اعتبار جدای از تسهیلات و طرحهای سرمایه‌گذاری است و صرفا برای پایان دادن به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور مدیران در شهرستان‌ها سبب می شود تا به صورت عینی و ملموس از مسائل شناخت پیداکرده و پشت درهای بسته تصمیم گیری نکنند و در ارتباط نزدیک با مردم بتوانند اشکالات را اصلاح کنند.

استاندار کردستان یادآور شد: دیواندره از جلوه های برتر استان و از مواهب طبیعی فراوان برخوردار است و اگر نقصی وجود دارد حاصل کم کاری و کم توجهی مدیران و تصمیم گیران بوده است.

زارعی کوشا ادامه داد: مصوبات سفر رئیس جمهور می تواند در کردستان جهش ایجاد کند چرا که با نگاه مثبت موجود در شخص رئیس جمهور و هیات دولت، یک فرصت ویژه برای کردستان به وجود آمده است.

استاندار کردستان روز شنبه در سفر به دیواندره و در جلسه شورای اشتغال و مسکن این شهرستان اظهار داشت: برای یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان دیواندره زمان دریافت مجوزها در ۱۸ روز کاری انجام شده است که یک رکورد کشوری محسوب می‌شود.

زارعی کوشا افزود: در سال های گذشته صدور این مجوزها در مدت زمان بیش از ۶ ماه انجام می شد که اصلاح این فرآیند نوید بخش روزهایی خوش برای سرمایه گذاران در استان است.

وی اضافه کرد: ثبت شغل در سامانه رصد به تنهایی کافی نیست و باید به روشنی مشخص شود که اشتغال ها کاملا ایجاد شده باشند.

استاندار کردستان گفت: سازمان صمت کردستان باید تلاش کند تا کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی و سرمایه‌گذاران این بخش را برای سرمایه گذاری در شهرستان جذب کند.

زارعی کوشا یادآور شد: ۱۰ هزار نفر از مردم شهرستان دیواندره در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد افراد ثبت نام شده تنها ۱۲۰ نفر واریز وجه انجام داده‌اند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان