ثبت نام دوره آموزشی رسانه گر فناوری اطلاعات و ارتباطات به همت کمیسیون روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای(نصر) استان اصفهان؛ دوره آموزشی”رسانه گر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)” با هدف آشنایی بیشتر اصحاب محترم رسانه، روزنامه نگاران و خبرنگاران فعال استان با مفاهیم و کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمانها و دستگاههای […]

ثبت نام دوره آموزشی رسانه گر فناوری اطلاعات و ارتباطات

به همت کمیسیون روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای(نصر) استان اصفهان؛ دوره آموزشی”رسانه گر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)” با هدف آشنایی بیشتر اصحاب محترم رسانه، روزنامه نگاران و خبرنگاران فعال استان با مفاهیم و کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمانها و دستگاههای ذیربط برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این دوره آموزشی با هزینه ای بالغ بر دومیلیون ریال برگزار می شود که اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال استان مشمول تخفیف ۷۰در صدی خواهند شد.

علاقه مندان می توانند از طریق لینکhttps://media.cikar.ir/ حداکثر تا تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ ثبت نام کنند و درصورت تکمیل ظرفیت، آغاز این دوره از ۲۹آذر ماه در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در صورت اعلام ستاد مدیریت بحران کرونا مبنی بر منع برگزاری جلسات حضوری، کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در پایان دوره به شرکت کنندگان، گواهی آموزشی معتبر اعطا خواهد شد.
خبرنگار : الهام خانی