دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بر اساس تقاضاهای بررسی شده تاکنون، ۸۰ درصد جانبازان عزیزی که از قبل کمک‌معیشت دریافت می‌کرده‌اند، همچنان مشمول دریافت کمک‌معیشت بوده و کمک‌معیشت مصوب و نیز مبلغ ما به التفاوت ماه‌های گذشته را از تیر ماه سال جاری دریافت […]

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بر اساس تقاضاهای بررسی شده تاکنون، ۸۰ درصد جانبازان عزیزی که از قبل کمک‌معیشت دریافت می‌کرده‌اند، همچنان مشمول دریافت کمک‌معیشت بوده و کمک‌معیشت مصوب و نیز مبلغ ما به التفاوت ماه‌های گذشته را از تیر ماه سال جاری دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازایثار،

کامیار ثقفی در خصوص بررسی اطلاعات جانبازان معسر گفت: مطابق قوانین و مقررات، پایش وضعیت جانبازان عزیز باید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود و بر اساس آن، کمک‌معیشت به متقاضیان فاقد شغل و درآمد پرداخت شود.

پیرو استعلام‌های صورت گرفته از پایگاه‌های اطلاعاتی مرتبط در کشور، تاکنون اطلاعات بخش قابل توجهی از متقاضیان بررسی شده است و نزدیک به ۸۰ درصد جانبازان گرامی متقاضی، همچنان مشمول دریافت کمک ‌معیشت هستند.

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: بررسی کل تقاضاها در همین ماه تکمیل خواهد شد و کمک‌معیشت عزیزان واجد شرایط، به صورت کامل از ابتدای تیر ماه و با افزایش حدود ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته پرداخت خواهد شد و مبلغ ما به التفاوت افزایش کمک‌معیشت از ابتدای سال نیز به حساب این گروه از جانبازان معزز که این افزایش را دریافت نکرده‌اند واریز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۲۲ هزار تقاضای جدید دریافت کمک‌ معیشت ثبت شده است که پس از بررسی‌های لازم در نوبت دریافت قرار می‌گیرند.