موافقت با راه‌اندازی ۴ دفتر خدمات‌مسافرتی در کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از موافقت کمیته‌فنی نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با راه‌اندازی ۴ آژانس خدمات‌مسافرتی جدید در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی دفاتر […]

موافقت با راه‌اندازی ۴ دفتر خدمات‌مسافرتی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از موافقت کمیته‌فنی نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با راه‌اندازی ۴ آژانس خدمات‌مسافرتی جدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری استان گفت: در این جلسه درخواست و مدارک و مستندات ۵ نفر متقاضی راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان بررسی شد.

معاون گردشگری کردستان با بیان اینکه با درخواست صدور مجوز ۴ دفتر در شهرستان‌های سنندج و مریوان موافقت شد، اظهار کرد: همچنین در این جلسه یک درخواست نیز از دستور‌کار خارج شد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶٠ دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری در استان فعالیت دارند، افزود: دفاتر خدمات‌مسافرتی از بازوان اصلی گردشگری هستند که می‌توانند با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشند.

وطن‌دوست عنوان کرد: کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می‌شود.