تماس تلفنی استاندار کردستان با استاندار آذربایجان غربی استاندار کردستان در تماس با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از آماده با‌ش نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا از آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان برای پشتیبانی از […]

تماس تلفنی استاندار کردستان با استاندار آذربایجان غربی

استاندار کردستان در تماس با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از آماده با‌ش نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا از آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان برای پشتیبانی از زلزله‌ی شهرستان خوی استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ تیم عملیاتی استان کردستان آماده‌ی اعزام به منطقه‌ی زلزله‌زده بوده و ۴ تیم عملیاتی با تجهیزات کامل به آن شهرستان اعزام شده‌اند.

استاندار کردستان در ادامه‌ی این تماس تلفنی، افزود: هم اکنون امکانات لجستیک هلال احمر کردستان از جمله چادر، موکت، پتو و هیتر برقی در حال بارگیری برای ارسال به منطقه‌ی زلزله است.

ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه زلزله ای به شدت ۵:۹ در مقیاس ریشتر و در عمق ۷ کیلومتری در شهرستان خوی آذربایجان به وقوع پیوسته است.