سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، درباره یورش شهرک نشینان صهیونیست از باب الاسباط به مسجدالاقصی هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: ادامه یورش نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان به مسجدالاقصی هشداری درباره پیامد‌های […]

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، درباره یورش شهرک نشینان صهیونیست از باب الاسباط به مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: ادامه یورش نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان به مسجدالاقصی هشداری درباره پیامد‌های خطرناک و بی سابقه است به ویژه امروز نخستین بار از زمان اشغال فلسطین، یورش از باب الاسباط صورت گرفت و اشغالگران می‌خواهند ما را در برابر عمل انجام شده قرار دهند.

عزالدین افزود: تلاش‌های ناامیدانه اشغالگران برای تثبیت معادله تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، در برابر ایستادگی ملت فلسطین و اهالی قدس و پایداری مقاومت موفق نخواهد شد. طرح‌های صهیونیست‌ها مستلزم آماده باش و اقدامات در سطوح رسمی و مردمی است. ملت‌های عرب و مسلمان هم باید موضع جدی برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: از ملت فلسطین و اهالی کرانه باختری و ساکنان مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ می‌خواهیم تا حضور گسترده در مسجدالاقصی داشته باشند و در آن اعتکاف کنند تا با تلاش‌های شهرک نشینان مقابله کنند و طرح‌های اشغالگران را ناکام بگذارند.

اداره اوقاف اسلامی اعلام کرد: اشغالگران نخستین بار روز یکشنبه به شهرک نشینان اجازه دادند از باب الاسباط وارد مسجدالاقصی شوند که اقدام تحریک آمیز و هتک حرمت آشکار مسجدالاقصی است.