تبلیغات زود هنگام داوطلبان، ممنوع رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم الی نهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات در خارج از این زمانبدی ممنوع است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،‌ علی اکبر عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: داوطلبان دوازدهمین دوره […]

تبلیغات زود هنگام داوطلبان، ممنوع

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم الی نهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات در خارج از این زمانبدی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،‌ علی اکبر عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در زمانبدی سوم الی نهم اسفند ماه مجاز به تبلیغات می باشند و هر گونه تبلیغات در خارج از این زمانبدی ممنوع است.

وی افزود: رفتار و عمل کاندیداها پیش از شروع زمان تبلیغات توسط کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در حال رصد و هرگونه تخلف در این زمینه پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی یا نظارت احراز یا تایید نشده است، تا امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه داوطلب اعتراض خود را ثبت نمایند.