مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت ۵ وقف جدید در استان خبر داد و گفت: ارزش این وقف‌ها ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی افزود: امسال وقف جدیدی با نیت احداث مجتمع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان لامرد به ثبت رسید.موسوی ادامه داد: […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت ۵ وقف جدید در استان خبر داد و گفت: ارزش این وقف‌ها ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی افزود: امسال وقف جدیدی با نیت احداث مجتمع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرستان لامرد به ثبت رسید.
موسوی ادامه داد: علی توانا، واقف نیک‌اندیش لامردی ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۸۰۰ متر مربع به ارزش ۷ میلیارد ریال را در این شهرستان وقف کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: همچنین جمشید کریمی، واقف نیک‌اندیش شهرستان فیروزآباد ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۵۰۸ متر مربع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را جهت احداث مسجد الزهرا (س) در این شهرستان وقف کرد.
وی تصریح کرد: وقف دیگری نیز توسط غلامحسین الحانی، واقف نیک‌اندیش در این شهرستان به ثبت رسید که در آن ۶ دانگ یک باب منزل مسکونی یک طبقه به متراژ ۲۵۰ متر مربع با ارزش ۲۰ میلیارد ریال جهت تأمین هزینه‌های جاری حسینیه قائم آل محمد (عج) وقف شده است.

موسوی گفت: همچنین در شهرستان جهرم ملک تاج سکوت جهرمی ۶ دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان با نیت کمک به فرزندان بی سرپرست به مساحدت ۳۴/۷۷ متر مربع به ارزش ۱۸ میلیارد ریال وقف کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در شهرستان خفر هم یحیی یحیایی، ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۶۷/۳۸۲ مترمربع به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را جهت تعزیه‌داری و احداث آشپزخانه سیدالشهدا (ع) وقف کرد