خرید تراکتور برای ایثارگران آسان می‌شود سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران اعلام کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت تراکتورسازی تبریز، شرایطی را فراهم کند تا متقاضیان خرید تراکتور بتوانند جهت خرید و ایجاد شغل، اقدام کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الله امانی سرپرست […]

خرید تراکتور برای ایثارگران آسان می‌شود

سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران اعلام کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت تراکتورسازی تبریز، شرایطی را فراهم کند تا متقاضیان خرید تراکتور بتوانند جهت خرید و ایجاد شغل، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الله امانی سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ضمن اشاره به اهمیت اشتغال و کارآفرینی برای جامعه ایثارگران افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت تراکتورسازی تبریز، شرایطی را فراهم کند تا متقاضیان خرید تراکتور بتوانند جهت خرید و ایجاد شغل، اقدام کنند.

وی افزود: واگذاری تراکتور به ایثارگران معزز تاکنون صورت نگرفته و بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه با شرکت تراکتورسازی تبریز، بانک دی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، واگذاری تراکتور را از نمایندگی‌های مجاز استان‌ها در دستور کار قرار دهد.

سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در ادامه اظهار کرد: ایثارگران معزز برای خرید تراکتور بعد از انعقاد تفاهم‌نامه به شرکت‌ها و موسسه‌های مجاز با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: واریز هرگونه وجه نقد جهت خرید تراکتور به موسسات و شرکت‌هایی که تبلیغات خرید ویژه ایثارگران را دارند، مورد تایید بنیاد شهید و امورایثارگران نیست لذا مسئولیت هرگونه واریزی با خود ایثارگران خواهد بود.

امانی همچنین گفت: ایثارگران معزز در نظر داشته باشند که جهت هرگونه اقدام برای خرید تراکتور از موسسات یا شرکت‌های خصوصی، تاییدیه از بنیاد شهید و امورایثارگران شهر محل سکونت خود را داشته باشند و این بنیاد تاکنون هیچ قراردادی با موسسه یا شرکت خصوصی با موضوع واگذاری تراکتور ندارد