محدوده های امیدبخش معدنی در اختیار ایمیدرو قرار می گیرد استاندار کردستان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران “ایمیدرو”، در زمینه گسترش فعالیت‌ها و تقویت همکاری‌های این سازمان در حوزه معادن با توجه به ظرفیت‌های معدنی کردستان دیدار و گفتگو‌ کردند. گفتنی است، […]

استاندار کردستان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران “ایمیدرو”، در زمینه گسترش فعالیت‌ها و تقویت همکاری‌های این سازمان در حوزه معادن با توجه به ظرفیت‌های معدنی کردستان دیدار و گفتگو‌ کردند.

گفتنی است، شناسایی محدوده‌های امیدبخش معدنی در این استان، دستاورد ارزشمندی در راستای به فعلیت رساندن ظرفیت معدنی است و با اجرای این مهم بستر مناسب برای رونق سرمایه گذاری فراهم شده است.
همچنین دراین جلسه، در قالب طرح تحول سه‌جانبه بین سازمان زمین شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت در پهنه دیواندره مقرر شد محدوده‌های امید بخش تا پایان سال جاری در اختیار ایمیدرو قرار گیرد‌ و اداره صنعت، معدن و تجارت کردستان برای فراخوان سرمایه گذاری و مزایده‌ در این خصوص اقدام کند.
همچنین مقرر گردید ایمیدرو، راهداری استان و اداره صمت کردستان در قالب تفاهم‌نامه‌ای نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در بحث بهسازی و آسفالت جاده‌های دسترسی به معادن در محورهای معدنی استان کردستان همکاری‌های لازم را داشته باشند.