فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دشمنان از قدرت سپاه پاسداران و نقش تعیین کننده آن در منطقه متحیر مانده‌اند و دنبال پاسخ سوال خود هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،از شبانکاره دشتستان سردار علیرضا تنگسیری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۴۶ شهید والامقام بخش شبانکار دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام […]

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دشمنان از قدرت سپاه پاسداران و نقش تعیین کننده آن در منطقه متحیر مانده‌اند و دنبال پاسخ سوال خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،از شبانکاره دشتستان سردار علیرضا تنگسیری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۴۶ شهید والامقام بخش شبانکار دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در ۴۳ سال انقلاب اسلامی نقش مهم و ویژه داشته‌اند و صاحب اصلی این انقلاب شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

وی دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به خانواده شهدا عشق می‌ورزیدند و به آنان افتخار می‌کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تشریح مأموریت‌های حاج قاسم سلیمانی، نقش ممتاز این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت در امنیت و آرامش منطقه را مهم دانست و بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی با رشادت و مجاهدت دشمنان را متحیر ساخته بود که این چنین باید با آنان مقابله کرد.

دریادار تنگسیری گفت: دشمن در صورت هر‌گونه تعدی، اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد

سردار تنگسیری با اشاره به اقتدار و صلابت ایران اسلامی تصریح کرد: هیچ احدی نمی‌تواند به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه بزند البته تا زمانی که وفادار به راه و اهداف شهیدان، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

وی اخلاص، مقابله با دشمنان و کفار، ولایت‌مداری، گوش به فرمان فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری و مردم‌داری را از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطر نشان کرد: ادامه راه حاج قاسم سلیمانی مبارزه با داعش فساد و داعش داخلی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط با دشمنان در ۴۳ سال گذشته مبارزه کردند و شهید دادند و این مسیر با اقتدار ادامه دارد.

سردار تنگسیری تقویت ارتباط مستمر با ولایت را یک رسالت همگانی دانست و افزود: ادامه راه حاج قاسم سلیمانی و شهدا یک رسالت و وظیفه همگانی است.

وی توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را یکی از تأکیدات شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد شهدا در وصیتنامه خود به فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ولایت‌مداری مردم راه چیره شدن دشمنان بر ملت بزرگ ایران را بسته است گفت: ملت ایران با ولایت‌مداری نمی‌گذارند تاریخ گذشته مجدداً تکرار شود.

سردار تنگسیری نقش سپاه در عرصه‌های انقلاب را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: نقش سپاه پاسداران و فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری تعیین کننده است و دشمنان در منطقه متحیر مانده‌اند و دنبال پاسخ دادن به سوال خود هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران همانگونه که در جنگ ۸ ساله دشمن را به شکست وادار کرد در میادین جنگ فرهنگی و نرم هم با اقتدار ایستاده و نقش تعیین‌کننده خود را برای شکست دشمن نشان داده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: تا فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و