سفیر روسیه در آمریکا با بیان اینکه واشنگتن به‌طور فزاینده‌ای در جنگ اوکراین درگیر شده، هشدار داد هرگونه دخالت مستقیم جنگنده‌های آمریکایی در این درگیری، منجر به فاجعه جبران ناپذیری خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که مسئولان واشنگتن، کشور اوکراین […]

سفیر روسیه در آمریکا با بیان اینکه واشنگتن به‌طور فزاینده‌ای در جنگ اوکراین درگیر شده، هشدار داد هرگونه دخالت مستقیم جنگنده‌های آمریکایی در این درگیری، منجر به فاجعه جبران ناپذیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که مسئولان واشنگتن، کشور اوکراین را به میدان جنگ با مسکو تبدیل کرده‌اند.

آنتونوف طی بیانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به واشنگتن هشدار داد که هرگونه دخالت مستقیم جنگنده‌های آمریکایی در جنگ اوکراین، منجر به فاجعه جبران ناپذیری خواهد شد.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی در این‌باره توضیح داد: «ما قبلاً به طور رسمی به مقامات عالی رتبه آمریکایی گفته‌ایم که اظهارات جسورانه فرماندهان ارتش این کشور غیرقابل قبول است. واشنگتن به طور فزاینده درگیر جنگ در اوکراین است و خاک این کشور را به میدان جنگ با روسیه تبدیل می‌کند»