انتظامی کشور در راه امنیت شهید تقدیم می کند نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حافظان امنیت در راه آرامش مردم، شبانه روز تلاش می کنند، گفت: انتظامی کشور در راه امنیت شهید تقدیم می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام “عبدالرضا پورذهبی” در خطبه های نماز عید […]

انتظامی کشور در راه امنیت شهید تقدیم می کند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حافظان امنیت در راه آرامش مردم، شبانه روز تلاش می کنند، گفت: انتظامی کشور در راه امنیت شهید تقدیم می کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام “عبدالرضا پورذهبی” در خطبه های نماز عید سعید فطر سنندج با قدردانی از زحمات پلیس بیان داشت: انتظامی کشور در همه ماموریت ها در کنار مردم است و با جان و دل خدمت می کنند.
وی اقدام تروریستی در به شهادت رساندن جمعی از نیروهای حافظ امنیت استان سیستان و بلوچستان را محکوم و آن را اقدامی غیرانسانی خواند و افزود: در ظرف کمتر از یک ماه از آغاز سال جاری بیش از ۱۲ نفر نیروها انتظامی در سیستان و بلوچستان ناجوانمردانه و در راه امنیت و آرامش مردم به شهادت رسیدند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عزیزان ما در انتظامی کشور در چنین مناطق دور افتاده ای با از خودگذشتگی در راستای تامین امنیت در حال خدمت می باشند.
پورذهبی گفت: امیدوارم که به برکت این عید مبارک، شر دشمنان از سر کشور کم و همه ما زیر چتر امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشورمان زندگی و تلاش کنیم.