هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ( تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌گردد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان،در این دو رویداد ۱۲۰ غرفه‌دار و […]

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ( تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان،در این دو رویداد ۱۲۰ غرفه‌دار و مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، قزوین و البرز حضور دارند.
مشارکت کنندگان بخش صنعت در زمینه های انواع ابزار آلات برقی، دستی، بادی، تراشکاری، جوشکاری، انواع ماشین آلات صنعتی شامل ماشین آلات برشکاری خم‌کاری و فرم دهی فلزات، لیفتراک، جرثقیل و تجهیزات انباری، لیزر، حکاکی، هیدرولیک، پنوماتیک و انواع تجهیزات صنعتی فعال هستند.
و در بخش نمایشگاه صنعت چوب مشارکت کنندگانی با زمینه فعالیت انواع ماشین آلات سی‌ان‌سی چوب، خراطی، برشکاری، خطوط رنگ کاری و ام‌دی‌ف، یراق آلات کابینت، چسب روکش و ترمووود حضور خواهند داشت.
این دو رویداد در فضایی بیش از ۸ هزار متر مربع برگزار خواهد شد و از برندهای حاضر در بخش صنعت چوب می‌توان به آریو چوب، نوین چوب، ویسپان و توسعه ماشین و همچنین در بخش نمایشگاه صنعت می توان به نام هایی از قبیل صبا الکتریک، دنلکس، کرون و سپاهان لیفتر اشاره کرد.
هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان صنعت‌گران، صاحبان کسب و کار، متخصصان، کارشناسان و عموم شهروندان است.