مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج تکذیب شد روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان، خبر بعضی از رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج را تکذیب کرد. به گزارش رکنا از کردستان؛ اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای خبر بعضی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر […]

مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج تکذیب شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان، خبر بعضی از رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج را تکذیب کرد.

به گزارش رکنا از کردستان؛ اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای خبر بعضی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج را تکذیب کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۱، تعدادی از دانش‌آموزان پایه ششم دبستان جنت با اعلام اینکه «بوی گاز می آید» از کلاس خارج شدند اما با حضور مدیر و معاون آموزشی این دبستان در کلاس، اثرات و بوی گاز مشاهده نشد.
پس از این جریان، یکی از دانش‌آموزان آن کلاس ۲۶ نفره، احساس ناراحتی کرده و والدین او با مراجعه به مدرسه، او را به بیمارستان کوثر منتقل می‌کنند و دانش‌آموز بستری می‌شود.
به اذعان والدین دانش آموز مذکور، او سابقه آلرژی و پیش از این نیز مشکلاتی در زمینه حساسیت داشته است.
گفتنی است غیر از آن دانش‌آموز، هیچ یک از دانش آموزان آن مدرسه مشکلی نداشته و در صحت و سلامت کامل هستند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان