معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعیاستاندار کردستان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی ضدصهیونیستی با حضور در خیزش سراسری از مردم مظلوم فلسطین و غزه، حمایت کنند‌. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “مهدی رمضانی” صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در جلسه برنامه‌‌یزی راهپیمایی ضداستکباری که با حضور مسئولان در […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
استاندار کردستان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در راهپیمایی


ضدصهیونیستی با حضور در خیزش سراسری از مردم مظلوم فلسطین و غزه، حمایت کنند‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “مهدی رمضانی” صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در جلسه برنامه‌‌یزی راهپیمایی ضداستکباری که با حضور مسئولان در سالن شهدای گمنام برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: داغ فلسطین، داغ بسیارسنگینی است که سالیان سال بر قلب امت اسلام وارد شده و ظلم و جنایات رژین غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده، البته نوید شکستن استخوان های این شیطانک کوچک و آمریکا شیطان بزرگ به گوش شنیده و به چشم دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه به خود می بالیم برای اینکه رهبری داریم که به تاسی و پیروی از امام امت و با تدبیر، امروز جلودار قافله مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ است، گفت: با وجود اینکه رسانه ما بسیارضعیف است و نمی‌تواند به خوبی واقعیت‌ها را به تصویر بکشد و اطلاع رسانی لازم را انجام دهد اما الحمدالله رویش هایی که اکنون در جهان اسلام شکل گرفته را به وضوح می بینیم‌‌.

این مقام مسئول با ابراز تاسف از اینکه ای کاش زمینه برای حضور در جغرافیای غزه و میدان کمک به این ملت مظلوم فراهم می‌شد، به لزوم برگزاری راهپیمایی با تعدد و باکیفیت در این راستا تاکید کرد و گفت: تکلیف همه دستگاهها مسئولانه و دغدغه‌مندانه برای غنی شدن این حرکت مشخص و تعیین شود‌.

رمضانی با انتقاد از عدم‌حضور مسئولان ادارات در این‌ نشست، بیان کرد : نسبت به این بی‌تفاوتی گله‌مند و به شدت برخورد می‌کنیم و بی‌پاسخ نمی‌گذاریم، قرار نیست فردی مسئولیت دستگاهی را داشته باشد اما در چنین جلسه مهمی حضور نیابد، هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نجابت و نزاکت کردستانی‌ها برای همه ثابت شده و زبانزد است، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر هیات دولت مردمی به استان حضور باشکوه و گسترده مردم بازتاب بین‌المللی و اثر فراملی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
استاندار کردستان با بیان اینکه ۵۴ هزار کارمند در استان داریم که اگر یک ماه نفری ۲۰ هزار تومان کمک کنند، بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی برای مردم غزه جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی روز شنبه باید حتما با کیفیت و غنی برگزار شود، همه دستگاه‌ها مسئولانه این مهم را پیگیری کنند.

وی از اصناف، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون، دانشگاهیان، دانش آموزان و همه اقشار مختلف درخواست کرد
به عنوان یک عمل و فریضه دینی برای کمک به هم‌نوعان پای کار بیایند و بار دیگر با انسجام این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.